2011-10-21 Man tager vad man haver

Jag bad Piere igår att köpa yoghurt och mjölk på vägen hem men det glömde han så vårt kylskåp är rätt tomt på frukostvaror förutom lingongrova med kalkon på... Det är inte jag riktigt sugen på att sitta och vräka i mig. 
Sååå jag rotade fram:

1 banan 
2 dl frysta blåbär och hallon 
½ dl havregryn 
1 dl vatten

Detta blandade jag ner i mixer på högsta fart och till slut - en smoothie! 

Precis när jag var klar med smoothien hör jag Piere från sängen: "Emelie! Klockan är HALV SEX!"
Haha Oops!
(Jag måste ha Sveriges sämsta webcam...)
0 Kommentarer till "2011-10-21 Man tager vad man haver"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!