2011-10-20

Torsdag - WOHO!! Det innebär att jag slutar tidigt och kan bege mig hem för att hoppa i träningskläderna!! Men jag gjorde ett snabbt stopp på posten för att hämta ett par höststövlar, kände att mina nya vinterstövlar var lite för varma för att ha redan så det blir super med ett par lite svalare.

Sen iväg till Sats i Älvsjö för ett hårt pass Body Combat. För er som inte vet vad det är, ta en titt på videon nedan. Just nu har Sats en kampanj där alla medlemmar få ta med sig tre kompisar en hel vecka gratis. Ja men det är ju super men idag fick jag även se nackdelen. Det började redan i receptionen. Där står det massa tjejer i åldern ungefär 16 år. Jag lyssande inte men dom stod och verkade irriterade på receptionisten. Jag fortsatte in i omklädningsrummet och dom kom tätt därefter. Den ena tjejen grät för ho hade tappat sitt kort....... Men hallå? 50 kr och du får ett nytt?
Aja, när hon hade lugnat ner sig började dom prata om att dom skulle gå på passet och jag förstod på en gång att det handlade om samma pass som jag skulle på.. Tänkte inte så mycket mer förrän jag träffade på dom inne i lokalen. Dom började med att ställa sig i en klunga och fnittra precis framför mig. När vi skulle sätta igång så ställde dom upp sig på rad med typ 20 cm mellan varandra och en stod då kanske 50 cm från.. Jo men vill hon bli sparkad så var så god! Men men när allt kom igång så hamnar allihopa på bättre ställen. Men då började dom prata med varandra, fjanta sig, fnissa, gå i iväg till sina telefoner mitt i passet och jag såg på passledaren att han var inte heller speciellt glad. Till sist så gick dom efter typ 15 minuter inne på passet av 60 minuter. SKÖNT!!

Då kunde jag äntligen ta och koncentrera mig ordentligt! Lite för ordentligt, kom på mig själv flera gånger att glömma andas typ, OOPS! :D


0 Kommentarer till "2011-10-20"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!