2011-10-19

Igår var en vanlig dag på jobbet. Vi promenerade iväg till skogen med alla barnen för lite äventyr. Efter att vi ätit matsäck så sa många barn att de frös och då kom jag på att det blåste ju en hel del. Jag sprang iväg och började ropa: "Jag blåser bort!! Jag måste hålla fast mig i trädet!!!" och sprang sedan runt och kramade massa träd och många barn hängde på.


Efter jobbet åkte jag direkt hem till min mamma där hon och kollegorna väntade och sedan var det planering i hela 4½ timme som gällde, PUH! Det finns SÅ mycket att prata om hur man kan arbete i en barngrupp!
Klockan blev hela 22 innan vi kom därifrån så det var bara www.hemochsova.nu!!
Idag ska jag få hämta ut 2 av 3 paket på posten, om inte det tredje hinner komma under dagen! WIIE!
0 Kommentarer till "2011-10-19"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!