2011-10-19 Syndat!

Oj vad jag har syndat idag!

Igår tänkte jag att jag ätit alldeles för mycket snask de senaste veckorna fastän jag inte bör göra det. Så på vägen hem från avdelningsmötet bestämde jag mig för att bli bättre igen!
MEN! Jag kom inte mer än till jobbet så fanns där chokladbollar och vid lunchrasten fanns det prinsesstårta och sen så kom jag hem och nu är Pieres mamma här och hon hade med sig chokladkaka!! Åh så gott! Såklart att jag åt massor!

Jag får nog börja om med detta typ nästa vecka, då jag, Jeanette och Mickis ska träna ihop. Dom tränar inte på gym nu så jag ska pressa dom tills dom inte kan röra sig längre!! :D
0 Kommentarer till "2011-10-19 Syndat!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!