2011-10-17

Så där ja! Nu är jag igång igen. Gammal blogg med ny outfit, woho!!
Får se hur länge jag blir kvar denna gång men jag ska försöka i alla fall.
Idag drog jag till drop-in på UM efter jobbet, stressade iväg för att jag visste att jag behövde hinna med en viss färja senast för att hinna till Core-passet på Sats. Självfallet var det LÅNG kö och alla små fjortisar hade tydligen väldigt mycket att prata om och vissa personer tog med sig vännerna in på toaletten för ett pissprov och då tog det 10 minuter extra... 
Jag tror till och med att en kille trängde sig! Han tog ingen nummerlapp och när en anna kille gick ut ur rummet lämnade han dörren öppen, då säger en annan kille: "Ska jag komma in eller?". Ja de va ju kul. 
Till slut, efter 1 timme, var det i alla fall min tur och när jag sedan kom därifrån fanns det en gnutta hopp om att hinna, bara inte Sats skulle släppa min biljett, vilket dom gör 10 minuter innan passet börjar. Jag var framme vid receptionen 7 minuter innan passet och olyckligtvis hade dom självfallet säppt biljetten!
Arg som jag var, tog jag mig en rumpa på gymmet iaf. En 10 minuter på löpbandet och en genomgång av hela ryggen. Klarade dessutom 10 armhävningar ståendes på fötterna, det är stort rekord för mig!! Woho!!
God Natt!!
5 Kommentarer till "2011-10-17"
Postat av: Jeanette

Vad gjorde du på UM?? :)

URL: http://cornetto86.blogg.se/
Datum: 2011-10-17 / Klockan: 23:15:23
Postat av: Tilda

Bilden e ju sådär!!!!!


Datum: 2011-10-18 / Klockan: 06:15:53
Postat av: Lillknoddan

Haha Tilda, Bilden är BÄST! :D



Jeanette, jag passade på att hämta ut recept på P-piller sista gången innan jag fyller 23! :D


Datum: 2011-10-18 / Klockan: 07:15:58
Postat av: Erika

Jisses. Säger ju det, absolut SKADLIGT att gå ut med er. Kolla våra ögon det är ju helt sick! Aja, när blir det favorit i repris då??


Datum: 2011-10-18 / Klockan: 21:47:20
Postat av: Lillknoddan

I november definitivt tycker jag!


Datum: 2011-10-18 / Klockan: 23:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!