2011-11-25 En efterlängtad dag!

Jag är både stressad och nervös/pirrig! Jag vaknade i morse av Pieres alarm och blev direkt pigg som en mört och började tänka på allt jag ska hinna göra idag, om jag har tänkt på allt jag ska ha med mig och vad jag egentligen har läst i det där häftet som vi skulle läsa inför kursen på jobbet idag!

Till att börja med så ska jag gå kursen jag har tjatat om i 4 år eller nått - Barn HLR (hjärt- och lungräddning).
Efter de ska vi på avdelningen prata om vår verksamhet nu när vi fått driller i huvudet! :)
13.45 sticker jag iväg till Skärholmens centrum och ska springa runt som en dåre och hitta allt på min inköpslista inför helgens bravader - bussresa på totalt 45 timmar fram och tillbaka till Holland och hardstyleeventet QLIMAX!!

Jag längtar!!!

0 Kommentarer till "2011-11-25 En efterlängtad dag!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!