2011-11-23 Mycket som hänger i luften!

Hela den här veckan är fullproppad med saker. I måndags städade jag hela lägenheten, igår tränade jag och började packa och skulle egentligen ha läst om hjärt och lungräddning. Idag hoppas jag på att sängen kommer så att vi kan montera upp den innan vi ska tvätta och titta på Greys anatomy. På torsdag ska jag träna och sen kommer Linda och Putte på middag så ska vi planera fjällenresan över nyår. Och på fredag ska jag jobba halvdag och då har vi själv hjärt och lungräddningskursen och sedan drar jag till skärholmen och inhandlar lite användbara saker för klockan 17.45 ska jag möta upp Jeanette och Takke för att sätta oss på den 26 timmar långa bussresan till Qlimax!!
Tills dess ska jag dessutom ha hunnit ladda ner massa ny musik och massa serier som vi kan titta på under resan...
Ja som sagt fullt upp!!



Aftermovie från första året jag var på Qlimax - Bäst någonsin!
0 Kommentarer till "2011-11-23 Mycket som hänger i luften!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!