2011-11-19

Vilken kväll de va igår!! Jag, Mickis och Jeanette var på 360 Black & White och stampade fötterna av oss. Idag känns det allvarligt som att mina fötter har blivit ett par centimeter plattare och dessutom en aningen snea. Men ååh va härligt det är att den där sista timmen dansa slut på luften!


Imorse när jag vaknade hade jag bara lite huvudvärk vilket är väldigt skönt eftersom jag ska iväg ikväll igen! Det är dags att fira Sam som fyller 25 år efter midnatt!! GRATTIS!!
Så nu sitter jag och värmer upp med en låda med DUMLE med pepparkakssmak, så otroligt gott!!! Sen funderar jag på att göra lite god middag till Piere kommer hem men jag vet inte vad ännu.. Får ta fram kokboken och hitta på nått smarrigt.


0 Kommentarer till "2011-11-19"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!