2011-11-13 Sjukling

Igår när jag äntligen kom hem så bäddade jag ner mig i soffan och ju mer tiden gick ju sämre mådde jag... :( Så redan 19.30 träffade jag John blund och sov från och till enda till 10.15! Det var behövligt för genast mådde jag bättre! :)

Idag har min största ansträngning varit att tvätta lite kläder, annars har jag spenderat tiden på soffan. Jag har kollat på både Cars 2 och Smurfarna. Cars 2 tyckte jag var riktigt rolig medan Smurfarna tyvärr var alldeles för lik Alvin och gänget. Typiskt att producenterna nu för tiden ska modernisera allt så väldigt, Smurfarna i new york liksom... Njaa inte min grej, jag gillar det gamla hederliga - barnprogrammen var bättre förr! ;)

Nu har jag laddat ner en App som ska lära mig franska, woho!! Piere tycker inte det låter klokt när jag sitter här och försöker säga efter kvinnan och mannen i telefonen! :D

0 Kommentarer till "2011-11-13 Sjukling"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!