2011-11-12 Ingen bra dag..

Idag blir en rätt jobbig dag. Det började igår vid 4a tiden så kände jag att jag fått ont i halsen och ju längre kvällen gick desto ondare gjorde det och dessutom var jag och Piere på middag. Har sovit ett par timmar i natt men inte så djupt känns det som. 
Vaknade upp idag och har ont i halsen, trött, seg, urken, ont i kroppen (även av träningsvärk :P ). Inte alls kul. Men då tänker ni att "varför klaga, det är ju lördag! Ligg i sängen hela dagen. Jo tänk va bra de skulle vara MEN... Jag ska på föreläsning med jobbet... Sen bjuder chefen på lunch. Sen ska jag köpa biljetter till Black och sen ska jag och Piere åka till MIO, testa ut en säng och beställa den. SEN får jag åka hem och slänga mig i sängen!!
Men men, får knapra Ipren så kanske det blir bättre!
0 Kommentarer till "2011-11-12 Ingen bra dag.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!