2011-11-10

Ibland tycker jag att det är tur att jag finns på jobbet - jag är ju så positiv! Ja det är alltid bra att tänka på det negativa också men ibland ska man bara göra! :)
Igår hade vi möte på jobbet och vi pratade om att göra ett skapanderum av vårt vilorum och det är klart att det kan ha sina koncekvenser. Men eftersom mina kollegor var så bra minuspoler och jag en pluspol igår, så tror jag att vi till slut fick till ett superrrsultat! Vi stod alla 4 och lyste när rummet var färdigt! Hoppas bara att barnen tycker samma sak som oss och att det funkar att ha vilan i det stora rummet! :)

(missförstå mig rätt, mina kollegor är inte griniga, dem tänker bara på allt! Dom är bäst! :) - vissa av mina vänner vet att jag annars brukar vara den som tänker på allt negativt! :D )

1 Kommentarer till "2011-11-10"
Postat av: Filippa

Ja Emelie! Det är tur att vi har dig på avd. Tycker att vi fyra kompletterar varandra bra på vår avd. =)


Datum: 2011-11-10 / Klockan: 17:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!