2011-11-05

God morgon!!
Här ligger jag i sängen och myser bort gårdagens alkoholkonsumtion. Piere ligger bredvid och har precis somnat om. Tanken är att vi idag ska iväg och titta lite på tapeter men då måste nån av oss bli körklara först! :)
Igår blev super!! Började med att jag slutade 14.15, då åkte jag till Farsta och shoppade lite. Det blev två tröjor, en klänning, ett par sulor till mina high heels och så hämtade jag ut min sista ranson av billiga p-piller! Nästa gång är jag ju över 23 ;)
Sen gick jag även in på Tele2 butiken och köpte mig en IPhone 4s! Så nu är jag en i gänget, eller rättare sagt som alla andra!
När jag kom hem bestämde jag Tilda Erika och Minna att vi skulle dra ut. Det var bara att hoppa i den nya klänningen och rusa iväg. Vi satt länge och väl hemma hos Erika och hade så trevligt att vi inte kom iväg förrän vid halv 1! Vi hamnade till slut på hells och vi var inte dem enda.. Men kul hade vi!!

1 Kommentarer till "2011-11-05"
Postat av: Cecilia Uhr

Hej Lillknoddan,



Vad roligt att du har valt att skaffa en iPhone 4S via oss. Tele2 har en egen iPhone-support, så om du skulle ha några funderingar kring till exempel appar, inställningar eller iTunes så kan du lätt nå oss på 0772-25 25 25 så hjälper vi dig. Om du har några andra frågor går det även bra att mejla mig. Vi önskar dig välkommen som kund och hoppas du blir nöjd med din nya telefon.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]


Datum: 2011-11-07 / Klockan: 12:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!