MondayBar

I torsdags var det dags, äntligen! Efter jobbet begav jag och Tilda oss hem till mig och gjorde oss i ordning. Medan tiden gick så dök även Maria upp. Till slut kom vi iväg till terminalen och trot eller ej men för första gången så var jag sist framme! :D

In på båten och sen var det bara att RÖJJA! Fullt ös medvetslös i princip. Jag höll igång enda till klockan 11 på morgonen och sedan sov jag bara 2 timmar. Den energin räckte ungefär till att göra mig i ordning och sen var jag DÖD. Jag kände mig såå slut! Inte bakis alls, utan bara så jävla trött! Men det var det värt!!














0 Kommentarer till "MondayBar"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!