Ja må jag leva!!

Ja må jag leva uti hundrade år!! I torsdags fyllde jag då 23 år och detta skulle firas! Dagen började med att jag jobbade och fick många grattis av barnen och kollegorna. Jag matade gamarna med blåbärspaj och vaniljsås. Sen skyndade jag mig hem och bytte om till träningskläder. Först 30 minuter teknik inför den nya releasen av body combat som började direkt där efter. En riktigt rolig release, dock lite besviken på musiken men jag vänjer mig nog. :)
Svettig som jag såklart var åkte jag hem och slängde mig i duschen. Jag hann inte mer än kliva ur så ville Piere att jag skulle öppna hans presenter. Tre stora röda rosor, en jättemysig morgonrock och ett par Jättemysiga tofflor! Sen hade vi det hur mysigt som helst med hemkörning och film!!

Igår var det dags igen. Runt klockan 18 kom mina tjejer Tilda, Linn, Minna och Fia och åt middag och snackade skit och vid 20 började det trilla in folk. Det var då dags för förfest! Det blev födelsedagssång och presenter. I Love them all!!
Strax efter 12 tog vi Taxi till stan till aveny där två vänner till mig jobbade som djs under kvällen. När vi kom fram upptäckte jag att detta minsann skulle bli en nostalgitripp! Klubben låg på gamla K15 där spenderat en hel del kvällen när jag var nyss fylld 18åring! Men det var ändå inte samma sak för dom hade gjort om en massa! Till att börja med hade dom flyttat både trappan, barerna och garderoben! :D
Jag hade jättekul och jag tycker det är extra trevligt när jag har både gamla och nyare vänner med mig och jag märker att alla går så bra ihop!!
En underbar kväll med underbara vänner! Me love!

Idag har jag legat och myst i min morgonrock hela dagen!!


(på bilden syns alla presenter från igår utom de fyra paketen med fetaost jag fick av Sam! ;) )

(Det har tillkommit presenter och dessutom saknas smyckena jag fick av Jeanette och Tim men dem hade jag på mig så glömde dem! ;) )

0 Kommentarer till "Ja må jag leva!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!