2011-12-07 Snart Monday Bar!!

Äntligen är alla födelsedagsfikan slut! Jag känner mig som en rullande bulle, superbra att känna så precis innan jag ska springa halvnaken på Monday Bar kryssningen.. NOT! Men men, efter nyår blir det andra bullar! Då tänker jag börja köra stenhård träning igen och börja tänka på vad fan jag stoppar i mig. Dessutom är det inte så mycket firande och festande hit och dit så kan hoppa över all denna alkohol som jag dessutom stoppad i mig den senaste månaden. Hoppas verkligen att jag kan hålla mig, det är så svårt med alla godisgrisar på min avdelning.. Haha! ;) Skyller redan ifrån.. Bra Emelie! Imorogn bär det i alla fall iväg på kryssning igen, känns som att det var en evighet sen senast! Ska bli sååå jävla kul!
1 Kommentarer till "2011-12-07 Snart Monday Bar!!"
Postat av: Filippa

=D jag säger till som jag säger till din kära mor: -Jag tar dit massa gott för att Du ska kunna öva på Din karaktär ;D så Lycka till!!! =D


Datum: 2011-12-09 / Klockan: 16:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!