Vilken dag! Började med att jag hade fund...

Vilken dag! Började med att jag hade funderingar på att ringa vårdcentralen för en halsflussundersökning, men nä, jag mår ju fan bättre! Jag är bara lite rädd eftersom det går på jobbet och jag ska på monday bar black på onsdag och då vill jag inte vara sjuk! :) sen satte jag igång att försöka möblera runt tvn så att våra sladdar inte skulle synas så mycket och jag lyckades rätt bra! :) sen kom piere hem och det var dags att tvätta- MEN! torktummlaren var tydligen trasig! Va fan! Då fick vi ju hänga upp halva tvätten hemma och så mycket plats har vi inte, så det blev massa extra jobb.. Sen blev vi faktiskt på städhumör så hela lägenheten fick sig en omgång, riktigt behövligt! Nu ska jag krypa ner i sängen och sova för jag har bestämt mig för att jobba imorgon! :) god natt!

0 Kommentarer till "Vilken dag! Började med att jag hade fund..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!