Vaknade imorse med smärta i ryggen, röd ...

Vaknade imorse med smärta i ryggen, röd i ögat och illamående. kunde inte äta så mkt frukost för jag mådde så illa, på lunchen skulle jag hälla upp maten till barnen - pyttipanna med kebabkött, då hade jag nästan spyan i halsen för det luktade så illa. Så då tog jag flingor men fick inte ens i mig en tallrik.. Har suttit på möte om iup och unikum, vårt nya system och jag känner väl att just det kommer bli bra, men det är så jävla mycket just nu! En jävla massa skapande som vi behöver göra klart så det blir stressigt och sen så kommer så mycket annat i vägen med möten och överinskolning och sommarfest och pedagogisk rådgivare och handledare. När hinner vi vara med barnen undrar jag? Vi har tagit oss lite för mycket över huvudet tror jag..

0 Kommentarer till "Vaknade imorse med smärta i ryggen, röd ..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!