Tisdag 11/5 (fan va tiden går fort!)

God morgon!

Här sitter jag och mumsar i mig frukost - en smörgås med gott pålägg, yoghurt och honungsmelon!
Ska strax iväg till jobbet och hörde på radion att Ekeröfärjorna kör med 15 minuters trafik, då går ju min färja 5 min tidigare, attans - tidsschemat spräckt.
idag ska jag back on track efter min lilla sjukdom, jag och Tilda ska till gymmet! Vet faktiskt inte vad vi ska träna men jag tror att Tilda ligger på Bröst och Triceps, och då kanske jag får anpassa mig för jag minns inte vad jag gjorde senast ... :P

Nu är det slutspurt på jobbet också. Man känner verkligen att semestern närmar sig. Och vi har MASSOR att göra.. Jag känner mig något stressad, vilket jag egentligen inte ska göra, men det är ju så tyvärr..
Har ni nått tips för att inte stressa? Sitta en hel helg och ta igen de vi har missat att göra under terminen?
Ska nog skriva en lista på vad som behövs göras innan semestern så blir vi nog klara..

Dags att sätta fart!
0 Kommentarer till "Tisdag 11/5 (fan va tiden går fort!)"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!