Onsdag 5/5

Ush va dåligt jag mår! Har ingen feber, men däremot är jag matt i hela kroppen, ont i hela kroppen, snuvig och börjar få ont i halsen.. Öppnade imorse på jobbet så jag passade på att gå hem lite tidigare, alltså halv 4.
Har precis bäddat ner mig i soffan med en kopp te och boken 'Pedagogsika kullerbyttor' som jag ska läsa tre kapitel av tills på fredag för då ska vi ha diskussion på jobbet.
De jobbiga är att jag KAN INTE vara sjuk denna vecka för vi har en del att göra dessa två dagar som är kvar! Alltid är det nått som gör att jag inte kan vara hemma, ligger väl hela helgen istället...
Nej dags att vila eller läsa lite, får se vad ögonen tillåter...
1 Kommentarer till "Onsdag 5/5"
Postat av: sabina

krya på dig :)

URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Datum: 2010-05-05 / Klockan: 17:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!