Onsdag 19/5

Galen dag idag, inte direkt barnen i fokus känns det som, vårt huvudämne på jobbet.

Kommer att börja med pedagogisk rådgivare kl. 9-10, Sen har vi Unikum-möte 12.30-13.30, däremellan ska vi vara tidiga med lunchen för att lägga barnen i tid så att min kollega kan hinna ha rast. Efter mötet ska nästan alla barnen på vår avdelning redan vara ute för att vi ska gå till skogen och äta mellanmål. Sen måste vi vara tillbaka 15.00 för då ska en annan avdelning ha drop-in för de nya barnen i höst. Sen ska jag försöka gå lite tidigare för att åka hem, eventuellt träna, äta mat och sen åka med Piere till Brostugan ute på Mälaröarna. Där det är bilträff och pappa bjuder på äppelpaj. Mumsigt och mysigt, hoppas på sol!

Nu måste jag slänga på mig lite mascara så barnen känner igen mig... Vissa barn tror ju att jag har tagit av mig glasögonen när jag inte ha smink på mig... haha! (jag har inte ens glasögon!)
0 Kommentarer till "Onsdag 19/5"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!