Måndag 17/5

Grattis alla Norrmänn!

Bilden nedan ska föreställa att jag va på gymmet och väntade på att tilda skulle bli klar, men eftersom mobilbloggningen inte klarar av att ta emot både text och bild från min mobil så aa, det blev bara en bild..

Har jobbat idag och när jag kom till jobbet i morse så var det en kollega som hade glömt att hon skulle börja tidigare så kollegan som öppnade var själv med massa barn, som man inte alls ska vara. Som TUR var att det bara var 6 barn istället för typ 13-15 som det brukar vara på måndagsmornar.

Sen stack jag iväg till gymmet och tränade axlar och Biceps. Tycker jag tränar och tränar men det syns inte och nu så hur mycket jag än tar i så blir musklerna typ inte utmattade, hur kommer det sig? Har jag blivit starkare trots allt? :P

Nu sitter jag och kollar på det nya programmet "Djävulsrallyt". Ganska underhållande faktiskt!
0 Kommentarer till "Måndag 17/5"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!