Lördag 22/5

Jag borde vara ute i det underbara vädret för att njuta av den sista värmen och solen innan regn och rusk kommer hit nästa vecka! Efter att ha haft 20grader varje dag i över en vecka, så ska vi nu plötsligt få 8 grader och bara massa regn!
Snälla väderguden, ta inte ifrån oss detta väder! We love it! Man kommer ju bli deprimerad om vädret ska ändras!
Jag ska nog plocka fram lite gott kött som vi kanske kan grilla lite senare när Piere sovit ruset av sig.. haha!
Vi träffade min gamla kompis Jonte från Norrköping som var på nattligt besök i stockholm. Han bjöd rätt bra igår och det blev en del. Men precis innan stängning bjöd han Piere på 4 st fishermans friend shots och.. Piere mådde inte bra på vägen hem! Men inga pizzor, skönt de! ;P

Förresten så Grattis Maria min gamle vän som fyller 22 idag! :)
1 Kommentarer till "Lördag 22/5"
Postat av: maria

nämen åh, tack för grattiset! Har visst varit lite dålig på att läsa här på sistone :P

Hoppas allt är bra med dig! puss


Datum: 2010-06-07 / Klockan: 20:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!