C.U.M ClubWear

Efter en sliten dag på jobbet tog jag och Tilda oss till stan och mötte Piere på C.U.M på drottninggatan. Där har dom ett väldigt utbud av clubwear eller som man även kan kalla det "ravekläder".
Men jag har hittat min outfit till kryssningen i mars på en hemsida från U.K och det skulle ta alldeles för lång tid att beställa. Men snälla Dominka som jobbar och äger C.U.M ska nu sy mig en alldeles egen ungefär likadan outfit till mig! Hoppas verkligen att jag blir riktigt nöjd med den!

1 Kommentarer till "C.U.M ClubWear"
Postat av: Visa for Uzbekistan

A successful blog needs unique, useful content that interests the readers

URL: http://travel-in-uzbekistan.com
Datum: 2013-03-15 / Klockan: 07:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!