Torsdag 8/4

Tjenare!

Idag rusade jag iväg till jobbet i morse för att öppna, och sen tog jag och min kollega våra små sötnosar på en promenad till lekparken, dom är riktigt underbara, även fast dom skriker en del! haha!

På rasten satt jag och Tilda och kollade på hotell. Vi och en del vänner ska åka till Holland i sommar på en hardstyle-festival och det är ju inte direkt bara att boka en charterresa för det finns inga till Amsterdam..

Efter jobbet drog jag och Piere till gymmet och tränade men tog det rätt lugnt, uppvärmning på löpbandet i 8 minuter och sedan rygg och mage.

Sen tog vi en sväng förbi posten för jag hade fått ännu ett paket på posten! Denna gång från bubbelroom och den innehöll en klänning och en kjol, bild får ni imorgon eller nått för nu ska jag glo på tv, kriminalserien på 4an som handlar om fågelinfluensan. Riktigt bra faktiskt!

Hejsvejs!
0 Kommentarer till "Torsdag 8/4"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!