Torsdag 29/4

Goddagens!

Jag sitter just nu och njuter av vädret utanför min liite öppnade balkongdörr, (annars smiter katten....) och väntar på att Piere ska göra sig klar för att åka till typ Farsta. Vet ni vad vi ska göra där? .... Köpa AVATAR!
Den hade ju release igår och Piere sa att han hade sett nått erbjudande att man kunde få köpa filmen för endast 79:-, lär väl bara gälla gårdagen, men han verkar väldigt sugen på att köpa den ändå.

Mitt förslag som jag ännu inte lagt fram för Piere är att även åka och kolla på billiga utemöbler! För imorgon har vi pratat om att grilla igen och det blir ju liiite mer mysigt om man har utemöbler på sin altan.. :P
0 Kommentarer till "Torsdag 29/4"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!