Torsdag 22/4

God morgon alla 10 läsare!

Sovit gott? Jag har sovit som en stock men vaknade som vanligt med ont i ryggen. MÅSTE verkligen ta tag i det där sängproblemet och köpa oss en större säng innan min rygg går av.

Tränade rätt slappt igår, åkte hem och åt middag och kollade på tv. Blev tyvärr ingen kladdkaka som planerna va... Vi gör ett nytt försök ikväll!

Jag kom på igår att jag är ju faktiskt bjuden på inflyttningsfest hos Åsa på lördag och som inflyttningspresent så vill hon ha ett svartvitt kort på ett minne som hon och jag har isatt i en ram... Jag måste alltså ta mig till ikea och köpa en ram, välja ETT kort och framkalla det. Jag ska nog göra detta på lördag.. Sista sekunden alltid bäst!

Ha en bra dag!
0 Kommentarer till "Torsdag 22/4"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!