Tisdag 6/4

Godmorgon!
Jag ska om nån minut ta mig till jobbet. Har sovit skit, bara vaknat somnat vaknat somnat hela natten och vaknade med illamående och en klump i magen...
Idag på jobbet har vi träff med vår "psykolog" som hjälper oss och lyssnar på oss om ett barn på vår avdelning. Han är ett tungt arbete för oss, vissa dagar behövs en hel personal på honom och det tar på krafterna då vi bara är två pedagoger på min avdelning. Men känns bra med vår psykolog!

Efter jobbet ska jag hjälpa en vän med lite halvjobbig situation, får se om det slutar bra eller inte..
Ha en bra dag, nu måste jag äta upp min melon och springa till bilen!



Bild från monday Bar XL i torsdags..

0 Kommentarer till "Tisdag 6/4"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!