Tisdag 6/4

Nu sitter jag och har en snabb rast på jobbet. Mår fortfarande inte bra asså.. Känner mig jättetrött och det typ svider i magen på mig. Illa mår jag väl inte längre, men känslan i magen känns inte alls rolig..

Har precis haft lite handledning och det gick bra, vi får en hel del positiv respons på de vi gör och en hel del bra tips på hur vi kan förbättra. Det känns riktigt skönt att få prata av sig ibland om detta barn. Nu har vi bara den roliga delen att på barnets utvecklingssamtal berätta för föräldrarna att vi får handledning om bland annat deras barn...

Nu är det dags att låta min käre kollega att rasta i nån kvart!
0 Kommentarer till "Tisdag 6/4"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!