Tisdag 13/4

Morsning korsning!

Sitter här igen och slänger i mig frukosten för att jag har bråttom, men denna morgon har jag gjort det omedvetet! Vaknade inte när Pieres klocka ringde i morse vilket den gör ca 5 ggr innan han går upp. Sen så när min egen klocka skulle väcka mig så fattade jag inte att det var min för det var en annan signal och jag var verkligen YRvaken! haha! Till slut snoozeade jag ett tag och när jag kollar klockan så är den 07.15 och jag skulle upp 7! Då hade jag i detta yrvakna tillstånd fått för mig att jag hade duschat igår kväll vilket jag inte hade, så de va bara att springa och hoppa in i duschen, men jag är nästan tillbaka på spåret.. :P

Ida blir det en lång dag, jobbar till 17.15 och sen ska jag jobba över och ha utvecklingssamtal med tre föräldrar. Detta betyder att jag kommer inte komma ifrån jobbet förrän typ 19.45... hårt... Får mysa väldigt lite med min älskling denna vecka...

Men men, måste back on track nu!

0 Kommentarer till "Tisdag 13/4"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!