Söndag 18/4

God morgon! För mig är det i alla fall det och vissa (PIERE) sover fortfarande.. haha!

Igår skulle vi ju köpa biljetter. Jag satt där, hamnade i kön in för att få köpa biljetter, jag kom in men på nått sätt slängdes jag ut! Men men ingen fara vi har ju två datorer till som vi stod i kö med. Dator nummer två, kommer in i biljettsystemet, men blir också utkastad av typ överbelastning! Och den sista daton, kom inte in överhuvudtaget för biljetterna tog slut - PÅ 20 MINUTER! 40 000 biljetter bara pff, så vare SOLD OUT!
Var så jävla förbannad asså! detta betyder alltså att vi kommer att få köpa biljetter som är mer än dubbelt så dyra! Istället för 600 kr kommer priset gå upp i 1300 och uppåt!
Till råga på det så har vi ju de här jävla askmolnet som gör att man inte vill boka nått flyg heller. då blir det troligen tåg ifrån köpenhamn, men man måste ju ta sig dit ner också, men antingen får man vänta i 5-6 tiimmar på anslutande, eller så får man betala nästan 1000 kr bara för den lilla resan! Så nu får vi se hur detta slutar.. :(

Bilderna från fredagen harkommit upp!

Alltid fingrarna!


Piere och André.


Minna och Tilda.


Här står vi och dansar loss.


Vi sjuuunger!


Vi samlade på munljusstavar men man vill ju så gärna tugga på dom!


Det är svårt att se normal ut utan fingararna och tungan framme! :D Rebecca och jag.

Alla bilder är tagna av Patric Stjernström på tresexti.se

Igår hade vi skitmysigt med grillning och folk och senare tappade vi några så det blev tjejkväll med Rebecca, Tilda, Linda och André. Haha.

Men jag älskade verkligen Pieres kommentar när han kom hem: "Älskling , jag kom hem bara för att jag saknade dig så!" Ibland är han bara för underbar min älskling! <3

0 Kommentarer till "Söndag 18/4"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!