Söndag 11/4

God morgon!
Här ligger jag ännu i sängen med älsklingen, han bara sover och sover. Men eftersom vi kom i säng vid halv 7 imorse så tänkte jag faktiskt låta han sova ett tag till så han blir trevlig idag!

Sen hade han önskemål om att åka till Farsta centrum idag, vet inte om det var nått han vamlade fram i alkoholens ångor i natt eller om han faktiskt vill det, vi får väl se.
Vi ska även ta och städa färdigt idag, han fick ju så bråttom iväg när han fick veta att han skulle få gå ut med killkompisarna.

Jag har en massa god recept i mitt skåp, har i nått år om inte längre prenumererat på Hembakats mumsiga recept men aldrig använt dom. Så nu har jag två pärmar med recept jag endast dreglat över. Därför funderar jag faktiskt på att denna morgon använda mina bakkunskaper medan prinsen sover. Något extra gott till frukosten kanske?


Så söt han är när han sover... ;P


Mördarkatten Chessie gör oss sällskap i sängen..
Har ni förresten hört "Hundens dagbok"?



Hahahaha så otroligt rolig!
0 Kommentarer till "Söndag 11/4"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!