Söndag 11/4

Go kväll allihopa.
Här sitter jag i min fotölj och tittar på när Piere spelar Xbox. Vi åkte till farsta och handlade 3 spel. Först Avatar-spelet som jag egentligen lovat Piere att köpa till honom i födelsedagspresent, men inte gjort än, SKÄMS!
Sen blev det ett spel som heter "Lost planet", vet inte alls vad det var men nått som intresserade honom..
Till sist blev det "The spiderwick chronicles" och det är det spelet jag sitter och skrattar åt just nu! Haha! Piere har nämligen blivit en liten mus som ser otrolig rolig ut när han går och står och springer och hoppar, dessutom rimmar han så roligt i allt han säger! haha!

När vi kom hem gjorde jag Makaronilåda för första gången, och den blev väl helt okej faktiskt!
Jag har gjort riktigt händiga saker idag känner jag! Hemmafru kallade Tilda mig...

Men snart är det dags för sovtajm så säger god natt nu!

0 Kommentarer till "Söndag 11/4"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!