Paket som väntar på posten...

Det roligaste är bara när man själv inte kommer ihåg vad det är som man har beställt! Haha!
Jag vet att det är ett par skor och ett par leggins, men sen då?
Sen står jag i valet och kvalet om jag ska gå iväg nu och hämta mina paket, men jag får inget sällskap av älskling och jag har ju ingen hund att ta med mig, dessutom skulle det vara riktig otur om det är så att posten har stängt, för det vet jag inte när det händer...
Eller så hämtar jag helt enkelt paketet imorgon.. Haha vilket i-landsproblem!
2 Kommentarer till "Paket som väntar på posten..."
Postat av: Sabina

haha verkligen i-landsproblem :p

URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Datum: 2010-04-06 / Klockan: 20:07:07
Postat av: lillknoddan

Ja för oss tjejer är det väl de ;P


Datum: 2010-04-07 / Klockan: 06:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!