Onsdag 7/4

Dagen gick riktigt fort idag! Jobbade på som attans, haha, eller hur...!
Efter jobbet åkte jag och Piere till Willys och handlade. Vi hade skrivit en handlingslista och skulle idag handla för endast 660 kr för att jämna ut våra mathandlingar denna månad. Men eftersom vi hade denna ram så handlade vi endast det som stod på listan, och WIPS så var vi klara på en kvar typ! Och vi som brukar handla i 1-2 timmar i vanliga fall! haha!

Efter att ha varit hemma en stund kom jag på mina paket som låg och väntade på posten! Dom MÅSTE jag ju hämta idag, kan ju inte vänta en dag till! Haha!
Så halv 8 stack vi iväg, lata som vi är, med bilen ca 700 meter, (men vi hade faktiskt med oss massa pantburkar!!... två kassar iaf.. haha!!). Jag nästan springer in på posten som ligger i en tobaksaffär för dom kanske stänger snart.. När jag kommer in berättar killen i kassan att posten stänger klockan 19.00... Men eftersom han var så snäll så fick jag hämta ut mina paket i alla fall. Wiie!

Det här var det som hittade en plats i min garderob:

  

Skor ifrån Ellos, Kjolen och Leggins från Laredoute, bra kap, endast 400 kr för allt!

Nu tänkte jag gå och lägga mig faktiskt, jag ska ju öppna imorgon, 06.45....
God natt!
0 Kommentarer till "Onsdag 7/4"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!