Onsdag 21/4

Morsning!
Har haft en halvdålig natt, vet inte riktigt varför och jag har för mig att jag drömde nått illa om mitt och Pieres förhållande. Det gjorde jag igår också.. NÅGON SOM KAN TYDA DRÖMMAR??

Lite kaotisk dag på jobbet idag. Jag är nästan själv till 10.00 och då blir min kollega själv för jag ska in på möte, precis i ingång från gården, blökbyten och dukning. Vi får se hur detta går men tror chefen hjälper till en del.

Efter jobbet blir det träning med Piere och Stefan som var med igår, en liten plutt på 17 år haha, men han är Max lillebror och Puttes kusin, så han får väl vara med på ett hörn.. ;P

Förresten.. SKAFFA INTE KATT! Jag hade lagt fram min smörgås med skinka på och sprang iväg och fixade en grej. När jag kom tillbaka.... VAR SKINKAN BORTA! Jävla katt....
0 Kommentarer till "Onsdag 21/4"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!