Onsdag 14/4

Jaha då var det dags att gå till jobbet igen, kul...

Samtalen igår gick bra, till en viss del.. Vi ska flytta barn till andra avdelningar och två av föräldrarna höll på att börja gråta när min kollega berättade för dom. En utav dom kunde acceptera det, den andra vill ändra så att deras barn får stanna hos oss. Inga problem för oss för det är våra gullungar som vi ska flytta!!

Hammarby spelade ju sin första match igår.. Jag satte på målservice som jag kunde kolla mellan samtalen och innan jag åkte hem och det började ju bra! När jag åkte från jobbet stod det 2-1 till bajen! När jag kom hem och hade lagt mig och kollade slutresultatet... 3-2 till Ängelholm på minuter! Jävla skit! Bajen som har verkat så förberedda och så får dom en mardrömsstart, inte kul för dom. Men vi kommer igen!! FORZA BAJEN!

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/sverige/superettan/hammarby/article6948795.ab


Bild från TV4 sport
0 Kommentarer till "Onsdag 14/4"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!