Måndag 5/4

Sitter här i soffan och tittar på min älskling när han sitter vid sin dator vid skrivbordet, tänkte snart hoppa på honom och ta ed mig honom till sängen och bara ligga och hålla om honom! <3

Igår tog jag tilda, piere och linda en "liten" sväng till Norrköping och Club Aqua. Där spelade Dj Zany, Stenis, Donkey Rollers och Dj Albin. GRYM kväll!



I lördags tog vi det bara lugnt, ja jag försökte vara uppe några timmar medan Piere först sov till 19.00 och sedan ville han gå och lägga sig 01.00 igen.. Då var han minsann jäävligt social. Haha!

I fredags var vi som vanligt på 360, men det var ingen vanlig dag för det var Tildas födelsedag, eller ja vi firade iaf hennes födelsedag som var i tisdags. Trevlig och lyckad kväll, utom att det slutade med en stilettklack i min skärm på telefonen som nu är inlämnad, pris: 1299:-. Ingen billig kväll..



I torsdags spenderade vi kvällen på munchenbryggeriet och Monday Bar XL. En underbar kväll med underbara djs D-block & S-te-fan och the Playah! Stampade natten lång och vid begav vi oss hem till den underbara sängen!



Underbar Påskhelg!

0 Kommentarer till "Måndag 5/4"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!