Måndag 26/4

Kan börja med att säga Grattis Mamma!!

Igår var vi på födelsedagsfika hos mamma och åt massa god tårta och sen så åkte vi hem, jag städade lite medan Piere tog en powernap, typiskt. Haha.
Vi åt middag och jag diskade. Sen så ringde Fiaoch sa att hon och Love var på tåget så vi drog och hämtade dom för att ta oss vidare till Willys och Storhandla! Det är alltid lika mysigt när vi gör det tillsammans! :)
Nu är kylskåpet proppat och vi behöver inte köpa mat på ett bra tag, det är skönt.. :)

Idag blir det jobb och sen gymmet där jag ska introducera Tilda. Undra hur de ska gå när jag själv fortfarande lär mig av Piere.. haha! Men jag ska lära henne allt jag kan! ;P
1 Kommentarer till "Måndag 26/4"
Postat av: Tina

Tack! Älskar dig!


Datum: 2010-04-26 / Klockan: 19:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!