Måndag 12/4

God morgon!

Inatt har jag sovit raklång som en ål för att NÅGON (PIERE) brett ut sig och tagit alldeles för stor plats i sängen. Därför har jag väldigt ont i min rygg denna morgon. Vi har nämligen en alldeles förliten säng på 105 cm...
Vi har pratat om att köpa en ny men det blir ju aldrig av för det är ju några extra hundra i räkningar varje månad och det tar på plånboken faktiskt... Jag betalar ju flera tusen redan på min bil... Men vi ska tänka lite till på det!

Idag ska jag jobba på som vanligt och sen efter jobbet ska jag möta pappa och byta däck på min bil, jag har ju nämligen dubbar som man inte får ha f.r.o.m onsdag. Så är det och lite till.

Nu måste jag springa och föna mitt hår, varför ska man alltid vara sen??

0 Kommentarer till "Måndag 12/4"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!