Lördag 10/4

Herre min skapare vilken gårdagskväll och lördagsdag.
Igår skulle jag ju stressa hem efter jobbet för att rusa iväg till Linda på middag och öl oh vinprovning. På vägen hem ringer Piere och undrar om vi inte kan skjuta lite på tiden till bussen efter och visst självklart gick jag med på det, som tur var eftersom jag inte alls var färdig då vi hade behövt vara färdiga! haha!
Men väl hos Linda så får vi veta att Sam och Andre är tvärsena och skulle inte komma dit förrän vid hlv 9 så vi satt där och väntade förbrilt och vrålhungriga. När dom sega råttorna äntligen kom dit så slängde vi oss på maten!
När alla var mätta och belåtna tog vi fram ett spel som hette "Förfestspelet", handlingen var ganska tråkig egentligen så vi bytte många delar till att man skulle ta ett "jag har aldrig-kort" istället.
Piere somnade gott i min famn efter några glas rödvin vid halv 12! Haha!
Då tog vi bort spelet och körde endast "jag har aldrig-korten", vilket resulterade i att vi satt i ungefär 3 timmar och diskuterade olika sex-frågor. haha! Hur kommer det sig att det alltid slutar med just Sex-diskussioner?? Haha!

Vid 3 väckte jag Piere och vi sprang till tunnelbanan. Väl i slussen hade vi 20 min på oss att springa till donken, men när vi var tillbaka på perrongen var det 14 minuter kvar ändå... När väl tåget kommer kliver vi på och märker att va mycket platser det finns lediga just här, vi tar och sätter oss.. Nej inte där för där hade någon spytt, vi går åt andra hållet, nehe, där hade någon också spytt.. Till slut kom jag på det, är det fredagskväll och det finns lediga platser på en tunnelbana, då har någon varit där och lagt en pizza, så är det bara!

Ikväll hade jag funderingar på att göra Tilda och Linda sällskap men är alldeles för trött efter allt städande och tvättande. Gick ju upp 11 för att hinna äta frukot och sortera tvätt innan kl 13 då vår tvättid började, men när vi kom till tvättstugan var det visst klockan 16 vi hade bokat, jävla skit, jag hade kunnat sova massa mera timmar!
Så stannar hemma och tar igen dom timmarna i min nybäddade säng och passar på att breda ut mig lite medan Piere är ute och gör söder osäkert! ;P

 
Älskling sover gott i mitt knä, men Andrés kamera är fan inget att ha... haha!


Älskling uppskttar verkligen att tvätta! ;)
0 Kommentarer till "Lördag 10/4"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!