Fredag 9/4

Woho, nu var det fredag igen!
Planerna för dagen är att äta up min frukost och ta mig till jobbet, göra en rolig insas på jobbet speciellt nu när chefen är tillbaka efter en veckas semester... Eller semester vet jag inte om hon haft de senaste dagarna då hennes pappa dog här i helgen och det har varit massor av papper och grejer att ta hand om, men vi alla visste ju i alla fall att det var på gång.

Efter jobbet ska jag snabbt hem oh jäääättesnabbt göra mig i ordning för sen ska vi till Linda, den enda människan i vår vännerkrets som faktiskt är kortare än mig! Haha hon är 149 cm lång och jag är 152, känner mig riktigt lång!!

Hos Linda bjuder hon på god mat och så ska vi ha vin och ölprovning och sen sällskapar vi! Det blir trevligt!

Men nu måste jag slänga på mig lite smink och slänga mig i bilen!
See ya!
0 Kommentarer till "Fredag 9/4"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!