Man vet aldrig hur en färjetur ska sluta..

Jag var på väg hem från jobbet och skulle då åka färjan. Jag åker på och hamnar sist i första raden, känner mig lite trött och blundar lite, tittar upp precis när betal-killen kommer men jag har kort och det hade jag satt i dörren så det gjorde inget att jag låg och blundade.
Nästa gång jag tittar upp.. hade hela första kön åkt av båten och andra kön i slutet var på väg av, så jag fick snabbt skynda mig in i 3e kön för att få åka av! haha! Höll på att fastna på färjan, hade sett kul ut! haha
0 Kommentarer till "Man vet aldrig hur en färjetur ska sluta.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!