Bilder

Tresexti















Detta var innan vi åkte till Mallorca, vår lilla "avskedsutgång". Jag och Tilda gjorde ett varsitt linne och lät alla skriva avskedsfraser på det. Tack för alla härliga kommentarer, dom värmde verkligen! <3









När jag kom hem från Mallorca så var jag såklart tvungen att dra till tresexti på fredagen men den enda jag fick med mig var Piere. Men då lyckades jag lura i honom tillräckligt med drinkar och äckliga flatliners för att han skulle hamna under bordet. Hans kommentar: "Älskling, säg nått jag ska beställa, säg vad som helst, du kan ändå inte supa mig under bordet". HAHA! Eller hur! Det fick vi ju bra bevis på!! ;p













Efter en helg i Nyköping var vi alla back on track på tresexti och det var tema Time Wrap, rena rama himmelriket! Riktigt kul, behövdes verkligen!!

0 Kommentarer till "Bilder"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!