Oj oj OJ!

Jag har blivit så jävla dålig på att uppdatera! FÖRLÅT!

I fredags var jag och Fia först i stan och handlade inför kryssningen på torsdag. Det blev många detaljer och inga baskläder vilket vi hade behövt.. =P
Sen bar det av till Göta källare och dersa black and white night! Där hade vi flera vi kände, riktigt kul! Filip och Martin, Jimi Linus och deras vänner, Bengan och hans vänner, sen sprang jag även in i Johnnys polare Tobbe! GRYM kväll där!

Det tog oss 2½ timme att komma hem till Fia, tar egentligen kanske 5 min! Hahaha, sjukt vare! Jag har iaf bevisat för Filip att jag orkar bära honom på ryggen! Haha! ;)







Jag var ju i Norrköping förra helgen, då såg det ut så här på dansgolvet!! haha!



Nu längtar jag bara till Mondaybar-kryssningen på torsdag! Kommer bli riktigt grymt!!!
0 Kommentarer till "Oj oj OJ!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!