Emelie klagar.

Vem fan var det som uppfann snooze-knappen!? Han borde i alla fall inte få finnas! Jag har aldrig varit en snooze-människa tills för ett år sen ungefär och nu för tiden snoozar jag bara längre och längre. Än så länge har jag inte försovit mig pga snooze-knappen men det kanske kommer en dag! Jag är nu uppe i 25 minuter och tänk om jag bara skulle ställa klockan direkt på 06.25 och gå upp direkt, vilken bättre sömn jag skulle få dom 25 minuterna istället för att vakna var 5e minut! Kanske dags att göra nått åt det här...

2 Kommentarer till "Emelie klagar."
Postat av: Tilda

vilka problem du har :D

URL: http://tildiewildie.blogg.se/b
Datum: 2009-05-09 / Klockan: 14:19:39
Postat av: Lillknoddan

Ja och dom blir bara större och större! ;P

URL: http://lillknoddan.blogg.se/
Datum: 2009-05-10 / Klockan: 12:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!