Yes box.

Nånting som går bra i livet då! Fick svar ifrån försäkringskassan ang. min ersättning i efterhand för vård i nederländerna. Och vet ni? Jag får tillbaka HELA beloppet på 1345 kr, precis vad jag behöver!! =D
Mår riktigt bra av det!





Sen kan jag även berätta att Robin äntligen svarade på ett sms och bekräftade att det var slut. Han hade lite tankar och tycken jag inte visst om direkt men jag får stå ut med det. Tänker inte hålla på och kämpa för att få honom tillbaka även om jag gärna vill.. Så tack och hej, leverpastej Robin! =)
4 Kommentarer till "Yes box."
Postat av: Robin

Valet gjorde du när du valde att sova med honom.


Datum: 2009-03-11 / Klockan: 00:19:55
Postat av: Sara

vilken fin blogg du har! :)

haft en bra dag? :)

URL: http://saraellstrom.blogg.se/
Datum: 2009-03-11 / Klockan: 00:31:13
Postat av: ` iѕαвeℓℓα мαℓмвσяg

Superfin blogg! :)



Ska vi följa varandra med bloglovin? Säg till när du har lagt till mig (bara om du vill såklart) Så lägger jag till dig!

http://www.bloglovin.com/blogg/349948/-ie-g---beroendeframkalla



Ha en fortsatt bra dag! :)

URL: http://Http://szerafia.blogg.se
Datum: 2009-03-11 / Klockan: 15:12:40
Postat av: Lillknoddan

Svar till Robin (och till er intresserade): Ja jag sov i samma säng som han, en stor dubbelsäng, han på sin halva och jag på den andra, jag sov med kläder på och inte ens i närheten av honom. Varför? Jo för att jag tycker det är läskigt att sova i hans vardagsrum, skulle vara väldigt tråkigt att sova i skilda rum eftersom vi låg och snackade skit innan vi somnade, precis som tjejkompisar gör (killar också kanske?) och för att jag kände att jag ville ha sällskap så jag slapp somna gråtandes som jag gjort de senaste veckorna. Jag var där för att slippa tänka på allt, rymma från verkligheten och få vara i ett sällskap som jag vet får mej att tänka på annat (inte bara bempa).

Jag vet att det inte var det bästa kanske, men jag fick för några dagar må bättre och att jag var med dom när du bad mig dra åt helvete, gjorde att jag har kunnat ta det här bättre än förväntat. Jag är alltså både glad och ledsen att jag gjorde som jag gjorde..

URL: http://lillknoddan.blogg.se/
Datum: 2009-03-11 / Klockan: 21:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!