Vad har jag för otur just nu?

Allting började i onsdags då någon under dagen då jag jobbade, hade varit parkerad bredvid mej och backat och och då kört på min bildörr! Det blev en stor jävla buckla och dörren knakade, smällde och gnällde när jag öppnade och stängde den. Detta utan att lämna minsta lilla lapp om att be om ursäkt eller nått! Hallå, jag träffar liksom dom där människorna varje dag! Jag bryr mig inte direkt om bilen för pappa bucklade ut bulan men en ursäkt skulle sitta fint!

Sen så igår skulle jag precis åka ut från utfarten där Tildas pappa bor, så kommer en ung kille och kör in i puttriga patte bakifrån! Denna gång trodde jag verkligen att jag inte skulle ha någon baklucka kvar, men det blev ett litet skrap! Däremot så fick killen som körde på mig lite mer skrap på sin och det var hans farsas så vi skrev papper och skit.

Vilken jävla otur!
2 Kommentarer till "Vad har jag för otur just nu?"
Postat av: Malin Sofia

Hej! Jag skulle gärna vilja se dig på sommarens största bloggfest i Stockholm i sommar. Den går av stapeln 15 augusti på Restaurang Mynchen och kostar 470 kronor per person. I det ingår buffé, dricka, lokalhyra och DJ. All info, inklusive bilder från festlokalen, finns på min blogg under kategorin Bloggträff. Kika gärna in där och meddela om du är intresserad. Officiell inbjudan kommer senare i vår. Vi blir 100 stycken och de rullar ut röda mattan för oss. En kväll med mingel, dans och chans till många nya bekantskaper. Jag uppskattar om du hör av dig. :)

URL: http://mymomentof.blogg.se/
Datum: 2009-03-16 / Klockan: 15:03:54
Postat av: Tilda

Hon sitter på ett plan till Magaluf då ;)

URL: http://tildiewildie.blogg.se/b
Datum: 2009-03-25 / Klockan: 19:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!