Today

Jaha då var det tredje dagen hemma idag, har ju gått och fått halsfluss - vidrigt! Och jag har INGENTING att göra! Eller jo det finns ju massor men inget som lockar mej.

Då kom John blund och räddade mig idag. Han lät mig sova till hela 12 idag! Så skönt har jag inte sovit på 3 veckor om inte mer.

Sen så kom riddaren Jonas och har hållt mig sällskap på msn och skickade drinkrecepten som vi ska lära oss på barskolan i sommar, wiie, då fick jag nått att göra! =D

Till sist så kom den nya riddaren Evert, min bartenderkurskompis, och räddade mig från alla tråkigheter! Så jag har i stort sett suttit här framför "lillebror" och häckat hela dagen.. Men jag har faktiskt haft riktigt roligt och fått mig några skratt! =D

Imorgon blir det väl nått liknande eftersom jag inte får komma tillbaka till jobbet förrän på fredag.. Puh, det är så långt dit! Fast perfekt vecka med en jobbdag! ;p
0 Kommentarer till "Today"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!