Thank Gud it's friday!

Tillbaka till jobbet idag då, har varit hemma hela veckan så det blir en kort jobbvecka för mig. När jag slutar idag vid 3 så ska jag hämta två sötnosar på ett annat dagis och vara barnvakt fram till 18. När föräldrarna kommit hem så drar jag till Norrköping! Ska bli skönt att komma bort från allt ett tag så då kanjag lika gärna åka dit och ha kul. =)

Jag kommer ihåg förr i tiden när vi åkte till Norrköping jämt, vi hade riktigt roligt! Nu åker jag visserligen själv men jag har nog egentligen aldrig tråkigt med killarna och tjejerna där nere.

Än så länge vet jag att vi troligen ska bowla och träffa duvsjö iaf, inte den första person jag tänkte på att träffa på men han är trevlig han också! =)


Första gången i Norrköping: FrolleBolle och Spjyva hämtade oss vid stationen och sedan blev det rundtur.

   
          
2 Kommentarer till "Thank Gud it's friday!"
Postat av: Tilda

Sjukt så länge sen d där va :P

URL: http://tildiewildie.blogg.se/b
Datum: 2009-03-06 / Klockan: 21:25:26
Postat av: DELANIE

nice blog ;) many hugs Delanie

URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/
Datum: 2009-03-08 / Klockan: 00:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!