Sunday bloody sunday

Vaknar med tankarna där jag inte vill ha dom. Ville vakna lika glad som jag var på Otten igår, men kanske inte går så bra när jag somnade ganska så nere. Livet går vidare jag vet, men att ta sig upp från botten är en lång väg.
Jag vill helst av allt bara dra iväg till Åsa i Australien och slippa tänka på allt, fly från verkligheten. Men det finns ju ett litet problem som heter pengar där. Funderar på att börja jobba extra på helgerna för att få in extra pengar.

Men i alla fall, trots allt som hänt så hade jag en riktigt rolig (NYKTER) kväll igår! Började med att Jag, Bempa, Duvsjö och Danne drog och bowlade på Hugo. Jag har aldrig sett mig så dålig i bowling, dom andra vann med typ 100 poäng över mig, men jag kunde inte annat än att skratta. Får visa nån annan gång att jag faktiskt inte är sååå dålig! =p

Efter Hugo blev det vidare till det nyrenoverade Otten, ett av mina favoritställen. Det har blivit så stelt till utseendet, men människorna var dom samma så jag fick ritkgit roligt. Började med att Danne satt och skämtade jäärnet om allt från himmel till jord och vi kunde inte sluta skratta. Sen så dansade vi och hade kul och sen kom Zagge, Ekis och Henka också. Riktigt rolig kväll!

Idag är det dags att åka hemåt igen tyvärr men först ska jag titta förbi hos Yohanna! Det har varit skönt att få fly för en helg, göra annat än det vanliga, slippa vara hemma, ja ni vet allt det där. Men nu är det dags att ta hand om saker och ting, reda ut saker och ting, ta reda på mitt liv.
2 Kommentarer till "Sunday bloody sunday"
Postat av: Tilda

Bra att du haft en bra helg iaf gumman!



Å du, jag tror Grönans Insane e mer som Draken på Tivoli, fast i en bestämd bana ist för att gå runt runt :P vet inte om man hamnar upp och ner ngt iofs men :P den vänder o vrider o har sig med samma princip som Draken iaf - pga tyngden på människorna i den :P Jag har ju lite så att säga inside-information från min man ;) haha

URL: http://tildiewildie.blogg.se/b
Datum: 2009-03-08 / Klockan: 15:07:46
Postat av: Tilda

Eh, jo man åker upp och ner :P

URL: http://tildiewildie.blogg.se/b
Datum: 2009-03-08 / Klockan: 15:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!